Morten_the_great: "Nutella bliver verdens undergang--"
Stenermenuen
- Forsiden
- The Crew
- Religionen!
- Stenerspil
- Stenerforum
- Tagwall
- Røvhulreglerne
- Tåger Tage
- Stenerdyr
- Concept Art
- Stenertesten Vol. 1
- Stenertesten Vol. 2
- Lorteleksikon
- KHPHH

1 bruger online

Annoncer

Standardstenerforum: Nyt design?

Brugeren der skrev dette indlæg stener ikke længere! 
Så har crew åbenbart gjort noget ved de mange steneres klager:
http://jegstener.dk/forum/se_indlaeg.asp?id=252291

Synes fandeme det er svært at vende sig til, at den højre sidebar er dobbelt så tyk :P
Men wtf vi kan da ikke klage over det, nu har de jo været så søde at ændre det, så reklamerne ikke er i siderne af designet..

Ville bare lige høre hvad i synes..

Det er blevet meget værre med de skide reklamer.

1: Den i toppen bør være OVER headeren, og ikke mellem headeren og selve siden. Det er grimt.

2: Den i højremenuen bør enten være tilpasset eller helt fjernes.

3: Jeg har hovedpine, og dette hjalp ikke på det overhovedet.

F88

Er også meget (nok mest) træt af den imellem headeren og det andet. Det er jo ligesom meningen det skal hænge sammen. Det ligner jo slet ikke det gamle design mere på grund af den. Og ja den til højre skal tilpasses, det ser for dumt ud

Det er bedre end sidst, men stadig. Ret toppen og få den under X brugere online til at sidde mindre klamt. eller FJERN DEM!

det er da bedre en sidst, vil jeg også mene. Selvom den der reklame for oven er virkeligt nitten

Det bliver ikke anderledes end det er nu(lige foreløbigt). Som jeg også skrev i det andet indlæg så vil placering af reklamer altid være en balance mellem at de ikke skal genere for voldsomt og at man skal lægge mærke til dem. Alternativt har de ingen effekt og så kan vi lige så godt fjerne dem.
Pointen er at vi ikke tjente nok med den gamle placering af reklamer til at skidtet her løber rundt - så vi har været nødt til at lave en lidt "grovere" placering af reklamerne. Sådan er det desværre.
Lev med det.

Fråder.. Måske I skulle overveje, da JS aldersgruppe ikke ligefrem er grandvoksne mennesker, at det ikke har noget med placeringen at gøre, men selv indholdet i reklamen.

Mange af de reklamer fra adsense er desuden engelske, hvilket efter min mening gør det til en endnu mere ligegyldig og irriterende reklame, som jeg bestemt ikke har lyst til at klikke på..

Zero
*KHPHH!*
*JegStener.DK millionær*
*Veteran*
Indlæg nr. 7
07/04-2008 09:23:31
Kan bedre lide det nu. Nice going, Crew.

Desuden kan det da ikke være så svært at ignorere de fucking reklamer.

-Skål i pis! *A-nto*

De skulle bare skifte den til højre ud med en ligesom den til venstre. Så ville den højre menu ikke blive strukket i stykker. Helt ærligt Fråder, kan det være så svært?

Palde > Ja, det kan det faktisk. Vi vil meget gerne have mulighed for at der bliver vist nogle billed-annoncer. Og det kan ikke lade sig gøre i det format der er i venstre side...sorry...

Okay, det er også fint nu efter at i har rettet Stenerfriends. Jeg kan også godt lide de der Google reklamer der siger Hvad er XXXX eller Hvem vandt em i håndbold 2002?

jeg er bare blevet forvirret.. kunne ikke finde min smiley eller noget..:( piv..

k.p.
*KHPHH!*
*JegStener.DK millionær*
*Veteran*
Indlæg nr. 12
07/04-2008 15:16:04
Så er det jo os, der bruger adblock, og som ikke aner hvad I taler om

-*Støt DUKSP i dag!* *The Dark Side*

Det er ikke godt k.p. Du skal støtte JegStener!

k.p.
*KHPHH!*
*JegStener.DK millionær*
*Veteran*
Indlæg nr. 14
07/04-2008 15:40:04
Næh, selv uden adblock ville jeg ikke trykke på reklamerne. Frivilligt i hvert fald.

-*Støt DUKSP i dag!* *The Dark Side*

way to go js mennesker..
jeg sys hvertfald det er meget bedre
og ens skærm ser helt bred ud når det på den er bredt.. det er da fedt

Jeg vidste ikke engang vi havde et design

jo vi har da et design Brugernavn.. nu er det bare lavet om.. man må vel bare.. ja.. glemme at de har sat alt muligt på siden..

brauns
*Diktator på ubestemt tid*
*JegStener.DK millionær*
*Veteran*
Indlæg nr. 18
07/04-2008 18:16:09
Som jeg skrev i den anden tråd, så kan jeg bedre lide reklamerne som de er nu. Synes dog at den vandrette er lidt underligt placeret. Ville det ikke være pænere med reklamen helt øverst og banneret nedenunder? Paint to the rescue!

http://tinyurl.com/66gevn

Det synes jeg er pænere. Og reklamen vil da få mindst lige så meget opmærksomhed der. De ville måske endda få mere.

-Coffee just isnt my cup of tea...

De spanske reklamer er især dem man får lyst at at trykke på... Jeg bemærkede ikke det nye design før jeg så denne tråd ö

Genghis, det er egentligt heller ikke et nyt design. Bare en omrokering.

Brauns > Vi skal overveje dit forslag, men lover ikke noget.

ihh.. jeg takker mikkel på forhånd.. den er virkelig ikke videre pæn der hvor den sidder nu..^^

Pænt er det ikke, men lidt bedre.

Jeg er enig med brauns! Det er en rigtig god idé.

Jaaaa weeee pisse god idé Brauns dit hårde-hvide-varer-selskab. Lad os alle hylde ham! -.-

havde ikke set det!! men nu du siger det... cool! ikke så meget.. det går jo nok!

Det er pænere en før....
Men få nogle reklamer der er på dansk, og passer lidt bedre til aldersgruppen....

da jeg kom ind idag var der en masse smilies overalt.. jeg blav helt bange.. :( piv.. men ja find noget der passer bedre til aldersgruppen.. det ville være rart..^^

Synes det er den værste og mest ringe opdatering hidtil. Et stylesheet er for fanden da ikke så svært at ændre i.
Tag jer nu sammen og lav noget helt nyt.

brauns
*JegStener.DK millionær*
*Veteran*
Indlæg nr. 30
08/04-2008 18:06:03
Det, som jeg foreslog i indlæg #18, er altså det samme som Flubber skrev i indlæg #1...

Forstår ikke helt de dér "Public service-annoncer fra Google". De er meget seje, men hvad reklamerer de for? Hvem får noget ud af, at vi klikker på reklamen? Udover at Crew får penge. Men hvem betaler? Er det noget Google gør, for at udbrede brugen af Google som informationssøgemaskine? Virker bare underligt...

Har lige selv fundet svar på ovenstående. At "Public service-annoncer fra Google" kommer, kan skyldes mange ting, hvor af nogle kan skyldes fejl fra Crews side. Andre skyldes fejl hos Google eller mangel på reklamer. Nogle af de fejl jeg tror kunne være aktuelle er:
- Dit websted bruger rammer, hvor annoncen ikke kan registrere sidens indhold.
- Din annonceenhed er indstillet til kun at vise billedannoncer, hvor beholdningen af billedannoncer, der matcher dit indhold, kan være begrænset for øjeblikket. Hvis du har valgt ikke at vise tekstannoncer i en annonceenhed, viser vi public service-annoncer i enheden, hvis der ikke findes relevante billedannoncer.
- Dine websider er bagved et login.
- Vores system har endnu ikke gennemgået alle siderne på dit websted.
- Din konto er muligvis ikke godkendt eller afventer gennemgang.

Flere muligheder og detaljer om punkterne har Google selv beskrevet på følgende side:
http://tinyurl.com/3ofrn4

uhh.. så crew er ude på at tjene penge.. den havde jeg aldrig selv gættet.. men jeg kan nu ikke se hvad vi skal med alle disse google ting.. hvor mange herfra trykker på dem..??

Google får penge for at reklamere for folk? for at putte folk i toppen på søgninger? og google betaler så hjemmesider for at hjælpe dem med at reklamere for folk?

nu er jeg bare forvirret.. vil nogen forklare hvad det er brugernavn siger..??

Dana > Vi er ikke ude på at tjene penge - vi er blot ude på at denne side ikke skal koste os penge at drive.

nåå.. jamen så er det oki.. ^^ jeg er glad for js.dk som så mange andre.. men så længe vi ikke skal betale penge (som jeg ikke har) for at sidde og snakke med hinanden må i gøre som i vil..^^ ( jeg ved godt at jeg ikke har nogen ret til at bestemme hvad i må og ikke må men kunne ikke lade være at skrive det..)

Jeg synes at crew har gjort det rigtige. Der er jo heller ikke nogle af os der vil betale penge for at være bruger på siden. Så hvis vi vil spare de penge, så må vi jo bare se, om vi ikke kan overleve med, at der er et par reklamer...

efter et stykke tid lægger man ikke mærke til den mere.. jeg ser dem næsten ikke nu..^^

brauns: Så er det nok fordi at JegStener.DK er bagved et login. Man skal jo have login for at kunne se forummet.

brauns
*JegStener.DK millionær*
*Veteran*
Indlæg nr. 39
10/04-2008 17:16:32
Palde--> Ja, men den kan jo godt finde reklamer på skrift. Tror mere at det er fordi crew har sagt at det SKAL være billedreklamer. Men mener at alle de grunde jeg skrev oven over er mulige. Der findes flere i det link, jeg skrev.

Brauns: Det er såmænd blot fordi at google ikke har nok "relevante" reklamer at vise...

brauns: Men det er jo også fordi at google ikke kan se de sider man skal være logget ind for at se. F.eks. er jeg lige nu inde i forum. Og når Google så prøver på at indlæse den side jeg nu er på for at finde relevante reklamer så kan den kun se stener menuen og ikke andet. Og så skal den til at finde relevante reklamer udelukkende ud fra stenermenuen, og det kan jo godt være ret svært.

Palde> Google kan faktisk godt se de her sider...Det kræver blot nogle indstillinger. Det er faktisk ret smart. Men åbenbart er det der skrives i forum så tåbeligt at google ikke synes der er nogen relevante reklamer :-D

brauns
*JegStener.DK millionær*
*Veteran*
Indlæg nr. 43
11/04-2008 14:05:13
Fråderen--> Okay.

"Lingeri til hende og ham"
"www.DNAtest.dk"
"Nyt frækt mødested"
"35 Sjove Og Gratis Spil"
"Køb Musik Online"
"Konkurrence Siden"
"40plus.dk, dating & hygge - Find kæreste, chatpartnere og nye venskaber - for alle over 40 år" (WTF?!)
"Luxus "Legetøj" & Lingeri"

Gad vide hvordan Google finder relevante reklamer for der er godt nok pænt stor forskel xp

Det virker bare som om de finder noget helt tilfældigt. Udover de reklamer om sten.

Min. status for at skrive her er: *Standardstener* og du skal have været medlem i min. 0 dage - Dette opfylder du IKKE, derfor kan du kun LÆSE i forummet...

Sten ind
Brugernavn:

Password:

Husk login:
Opret stener

- og få meget mere ud af JegStener.DK!

Annoncer

©opyright, JegStener.DK All rights reserved, 2002-4173
Privatlivs og cookie politik
Hosted by Kongsfelt IN-Media